Stockholm - The Voice

Nu på lördag vare tänkt att jag och brudisarna skulle kolla på film men jag hade nästan glömmt att jag, Angelica och Sahar skulle till stockholm i helgen ju!! ;D haha . Vi ska shoppa och kolla på The Voice konserten!!!! WOHOW vadå kul !
Ser fram emot det. Så jag och angelica gick ner på stan idag och kollade lite på tågbiljetterna dit och sådär. kommer gå på typ 400 kr för bara resan... damn , men det är värt det ! DET SKA BLI GRYMMT ROLIGT !! MKT FOLK OCH BRA MUSIK ! YEY!

Pratar i telefon med Alma nu ;D Fan vi kan mala på i flera timmar utan några uppehåll !! Nu ska jag sluta skriva så jag kan konsentera mig på våran konversation !! ;D Älskar snakka med ungen i telefon alltså !!^^ Godnatti !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0