Söndag

Var ganska pepp på att jobba när jag åkte hemmifrån men så fort man satte sig framför datorn i dedär stolarna så sjönk humöret direkt. Men lyckades iallafall få iväg 3 ordrar. ett okej resultat.

Börjar 08.30 imorgon och slutar 10.45 ! Älskar måndagarna. Ska gå och hämta ut mitt leg som nu lekat på banken i över en månad och väntat på att jag ska komma och hämta det. Sen ska jag även låsa upp min mobil så jag äntligenkan byta bort dyyyyra telia !!! Sen måste jag ta en sväng på stan och leta kläder och allt annat ! Behöver så sjukt mycker saker nu så det är läskigt ... hejdå pengar säger jag bara.

Nu måste jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon. Godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0