Onsdag

Jobbet gick botten idag. Det kändes som en hel evighet att sitta där i fyra timmar. Tiden gick så fruktansvärt sakta. Sålde bara 1. suck ..
Skolan var väl okej.. Idrott, biologi och spanska. Biologin är absolut värst, så himla lång lektion med en sjukt tråkig lärare. 1,5 timme känns som 3 timmar helt enkelt.

Imorgon är schemat fullspäckat !! Skolan är från halv nio till klockan fem. Sen ska jag hinna iväg till sjukan och efter skolan ska jag och jossan på en rejäl shoppingrunda på H&M. De har klubbdag imorgon med 10% rabatt på allt. Och eftersom jag behöver en massa saker så äre väl lika bra passa på och köpa det nu ;) Underkläder ska jag lungt köpa iallafall !! Sen hittar man alltid en massa saker man vill köpa där så det lär nog ryka ett par hundralappar skulle jag tro ;) Vi får se.

Har inte pluggat ett dugg idag, känner att jag förtjänat det på något sätt. :) Men ska ta och lägga mig nu så jag orkar med den hektiska morgondagen. Good night <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0