Lördag

Har varit ner på stan idag med Angelica. Köpte ingenting utan vi gick mest runt och bara kollade lite :) Längesedan man träffa henne nu tycker jag. Men skolan tar ju en sån himla tid så man hinner helt enkelt inte.

Ikväll ? Har ingen aning om vad som händer. Cruising på stan iallafall så antar att det blir folk där nere. Men vet inte riktigt om jag är pepp på party eftersom jag börjar jobba kl 1 imorgon !! Och om jag är trött och sliten då så kommer domdär 5 timmarna att kännas som 10 dagar! Och då dör jag, för jag orkkkaaar inte sitta där då , det är så fruktansvärt. Ni skulle förstå mig om ni  provade någon gång ;) heheh. Men kanske ska åka med pappa till hans jobb och fixa några bilder. Sen kanske vi ska övningskörs också !:D Han frågade om jag ville det när jag kom hem och JA ! Det var ju aslänge sedan jag gjorde det så är nog lite ringrostig nu. Behöver slipa på färdigheterna ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0