Italia Baby !!

Idag berättade våran fysiklärare en rolig sak för oss :) Han började berätta att han skulle åka till Italien på sportlovet. Han skulle tillbringa 2 dagar i venedig och 7 dagar i Tieste. Så frågade han om det var någon i klassen som ville följa med och alla tänkte ju såklart att han skämtade. Så tar han fram en bunt papper med intresseanmälningslappar !! WHAT?
Så visade det sig att man fick följa meeeeed !!!!!!!!!!!!!!
Man får göra en intresseanmälan nu om man är lite sugen på att åka med så blir de uttagning i september.
Man åker bort på sportlovet, 2 dagar i VENEDIG och 7 dagar i tieste. I Venedig bor man på hotell och i Tieste bor man hos värdfamilj. Sjukt bäst till ett sjukt billigt pris ! SJÄLVKLART så ska jag, jossan och jenny anmäla oss. Det bästa är att alla som går 2an på natur har förtur till dethär så sjangsen är stooooor att man faktiskt kommer med. 3 lärare och 27 elever ska åka.

OMG ITALIEN !!!!!! Det är ett av de länderna som står högt upp på listan som jag vill besöka så jag hoppas stoooort nu på att vi blir uttagna och får följa meed!
HOPPAS SOMFAAN NU TJEJOR !!!!!!!!!!!! DET LÄR BLI EN GRYMMT ROLIG RESA !!!!!!!!!!!<33

( haha , värsta exited jag är )



Venedig !

 

Kommentarer
Postat av: Tessah



kikar in



Venedig är så otroligt vackert!!!! Ni kommer älska det :)



Ni måste ju bara testa på att mata fåglarna på stora torget...helt sjukt va läskigt! hahah.



ha de!

2008-08-24 @ 15:15:52
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0