Hemma

I natt kl 12 kom jag hem från min 1 månads långa utomlandsresa till Bosnien och Kroatien. Jag vet inte om jag var så glad över att få komma hem. Visst har jag saknat sönder alla vänner sjukt mycket. menn jag har haft det så grymmt roligt den sista veckan så det var värlidigt tungt att behöva åka hem och jag saknar folket där borta. Så grymmt sköna nya människor har jag fått träffa.  Jag ska ta och skriva om hela resan lite senare, elr kanske imorgon, beror på :)
Men Cityfesten har iallafall dragit igång här i Gävle nu så på fredag och lördag blir det STORPARTY! :D ska köra lite lungt nu och bara gå runt och chilla imorgon och samma sak gjordes idag (; Men sen så ! hehehe ^^

Ska få Alem att skicka bilderna från mitt nya älsklingsställe Boomerang ( uteställe ) ! tog inga bilder själv när vi var där utan han och Alma har allihopa och jag MÅSTE ha dom. ^^ Hörs senare .. troligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0