Hej favoritskoldag!

Slutade kvart i elva idag. Jag och jossan gick ner på stan och käkade på mcdonalds och handlade lite. Köpte en grå fodral på Gina för 49 kr och även en kofta på Gina för 149kr :). Sen träffa vi även carro,jenny och tess som hade vart och käkat på ett annat ställe för de är nämligen inte lika förtjusta i mcdonalds som jag och joss är ;D hahah.
Så kom jag hem vid ett och har suttit och jobbat lite matte nu också. Bliiiir galen på dethär med nollpunktmedotden ( ett stört räktesätt ) . Får fan inte en enda uppgift rätt med detdär. Men tuuur att jag har folk som är bra på matte som kan hjälpa mig (A)<3.
Ska äta snart också, tror mamma gör pyttepanna. Inte min favoritmat direkt men det går väl i :)



Kommentarer
Postat av: Rejjan

haha, roligt dag :)

2008-08-29 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0