usch för jobbet

Gick asadåligt idag, ingen motivation alls. Men fick iallafall iväg två ordrar. Men det var mycket hockey idag så man fick höra lixom att nää jag kollar på hockey, inte nu! 
Så aa, men man är ju inte på säljartoppen varje gång man jobbar elrhurr?;) hehe.

Jag tänkte vara duktig och borsta tänderna och sätta mig och läsa igenom lite kemisidor. Fick inte så bra på kemiprovet så tänker satsa på att få bra på slutprovet som kommer nu. Sen ska jag läsa vidare på svenskaboken som jag måste göra också. Kul kväll jag kommer få..

Menmen, iallafall. Ska färga/tona håret imorgon på frisörsalongen som jag ska göra hårvisningen för. Ska dit efter skolan klockan fyra lixom. Så kommer väl hem lite sent då också..... yeye. Men det ska bli rätt kul ändå:) hehe.

Nu lär jag kila. Hörs imorrn då sötisar. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kände igen mig :) Vart ska du gå visning?

2008-04-17 @ 11:29:36
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: ida

aa det är sant det är jättenoga, man får verkligen koncentrera sig! första gången kuggade jag på ett ynka körfältsbyte,(3 meter förtidigt) man får vara envis, men ändå inte tänka fööör mycket

2008-04-17 @ 20:21:15
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0