Plugg i solskenet

Har suttit ute och pluggat kemi och Sitter nu inne och pluggar, Så underbart väder, håller på och gör frågor till varje kapitel. Tänker inte läsa ett skit, ska bara köra på frågor så fåre gå som det går imorgon. Fick tillbaka Historiaprovet idag! Fick VG på det! Skitnöjd med det för jag trodde jag skulle få G. Min historialärare säger att jag ligger på G i betyg också .. usch! Men nu jvlar, ska få minst VG på nästa prov också så kanske man kan fixa in detdär V:et i betyget :) Hope I make it !

Ska ta en paus 19.30, för då börjar vänner och det ska jag lunket se! ;) hehehe. så roligt.
Aja, hoppas ni har det roligare än vad jag har just nu. 
Ska pluggar vidare, Ciao !

image46

Kommentarer
Postat av: amanda

svar:nej, jobbar som modell gör jag inte, men jag har det som hobby och ibland som jobb. Men i vanliga fall så jobbar jag på Carlings.
vad gör du då?

2008-04-23 @ 23:23:47
URL: http://suzieq.blogg.se
Postat av: tanya

hehe gött, allt bra me dej?

2008-04-24 @ 16:49:43
URL: http://tanyaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0