Nusåå!

Nuså har jossan äntligen fått fjutt på internet!! Bilderna är påvääääg !!

Håller även på och gör om bloggen lite nu. Tänkte köra en mer sommrig look  på den :) det känns bättre så tycker jag. hehehe
Den lilla huvudvärken i bakhuvet sitter i fortfarande. MIn gissning är att den försvinner senare mot kvällen. Hoppas iallafall.

Ska börja på en ny banner nu tänkte jag, om jag orkar.


image24
Här är då mina hårprodukter som ja fick som "tack för ditt deltagande" ungefär. De åt höger
Är de produkter man fick som "garanterat" lixom. Värde 500kr.
De åt vänster lyckades jag råffa åt mig när dom sa att det var produkter över och först
till kvarn fick ta bara ;) haha , riktigt riktigt nice säger jag bara.Fick ett värde tillsammans
på alla produkter på över 1000kr!!  YES!

Kommentarer
Postat av: emmeliee

härligt haha :)
släng gärna till med åsikter på min blogg om du har lust.
Ha det bra!

2008-04-05 @ 18:31:46
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0