Lördagskvällen ..

.. blev ingen hemmamys kväll. det blev fest ändå :) hehehe.
Tess skrev och hade hittat nått roligt så ja och jenny drog dit med henne. Va där ett tag men sen så skulle festfixarens pappa komma hem så alla var tvungna att dra. Så tjugo pers tog bussen ner till stan där letandet efter nästa fest pågick förfullt x) haha. Tror de hittade runt fyra till, men ingen var lixom säker.
Menmen, var kul så länge det varade ;) hehehe.

Ska kolla på vänner nu en halvtimme och sen ska jag plugga tills det blir daks att dra till jobbet. Ska försöka skriva lite på det muntliga talet som jag ska hålla på svenskan nu på onsdag. usch! nervös för det.
Vet inte hur jag ska inleda det och hur jag ska avsluta det. själva innehållet lixom är det bara att rabbla upp men start och slut är det svåraste tycker jag.
ooh, kommer dö av nervositet när det väl blir dags att prata. neeej! vill inte :(

Lär kila nu. Skrivver kanske några ord ikväll om jag hinner :) ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0