Glader

Känner mig på jättebra humör! Helpepp inför sista april imorgon också. I princip allt fixat! kännas så skönt ;) hehe.
Är typ även klar med mitt svenskaarbete om sverige då och nu. Ska bara läsa igenom det och kolla så det låter bra. hehe. Blir perfekt dag imorrn hoppas jag. Ska grilla hos jenny först med bruds och sen ner till nån majkase. Sen blire partaj efteråt. Inte så tokigt dä ;) hehe. Asså jag längtar ;D ! haha

Ikväll blire liiite matteplugg, ut med hunden och desperate housewifes.
Prison break var sjukt bra igår också. MEn tyvärr äre nu slut för säsongen igen!!
Dåligt somfaan!
Dom visade typ bara 4-5 avsnitt och så blev det säsongsavslutning, usch.

menmen , ska ut med hunden nu. PUSS <3

image59
Utanför gamla grand, där visningen hölls.
hår och makeup klart, förutom läppar.

Kommentarer
Postat av: angelica

Weeii så söt du är älskling och duktig hoppas du kan göra dt mer gånger ! ;)

2008-04-29 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0