Girls night out

Grymm kul kväll. Jag rejjan och angelica mötte sahar på stan vid ungefär kvart i åtta tiden och så gick vi och käkade på Österns pärla. Gudomligt dog mat och en massa skratt och flamms. Underbar kväll. Sen stack sahar hem och vi tre fortsatte hem till angelica där vi hade trevligt vid datorn och umgicks :) Thanks for a great evening girls <3.


Imorrn ska angelica blondera slingor så då blire hem till sara och kolla hur det går för dom ;) sen på kvällen får vi se hur det blir. Kanske hittar på nått skojjset då också :).

Nu ska jag ialf läsa historia, duktig som jag är och gör det på en fredagskväll. Men har man inga mer planer kan jag lika gärna göra något ganska vettigt. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0