Fredagens relaxpartaj!

O hej å hå ;) Grymmt kul var det!
Jenny och Carro hämtade upp mig på stan vid halv sju tiden och så åkte vi till vårat lilla spaställe :)
Där väntade vi i ungefär 1,5 timme tills Tessan och Jossan kom ;). Då vare bara att sätta igång bastun och sätta på bubbelpoolen. Helt underbart. Varmt och skönt! Sedan hade vi även en massa "godsaker" så kvällen blev perfekto ;) hahaha
Vi satt och sjöng en jävla massa i bubbelpoolen och körde "jag har aldrig" i bastun. haha, blev en riktig uppvärmning inför kvällens singstar hos tessan. hehehe
Tessan hitta även ett hockeyspel inne i nån av kontoren så jag och hon satt och spelade det också, blev ett ett ;) hehe.
haha, man kan ha riktigt kul med en kopiator kan jag då säga. Vi kopierade upp våra händer ;D. Men blev lite fel för vi råkade knappa in att vi ville ha 700 kopior !!! vart lite PANIK med att stoppa allt detdär men det gick bra tillslut ;) hehe
Sen vid cirka tio tiden hämtade jennys mor och far oss och vi åkte till max och köpte lite käk. Sen bar det av till Tessan där singstar satte igång med full fart. Sjöng jävligt mycket och hade lite halsont i morse måste jag säga.
Sen körde vi även drickspelet och rita/gissa spelet :) hehe.. Sen blev det SOVA vid tretiden. trötta som vi var.
Vaknade imorse vid ungefär 10 och låg och halvsov till tolv. Käkade fruckost och kom hem sedan vid ungefär halv två, två.

Kvällen blev iallafall fulländad. Hade grymmt roligt och ska lungt göras om ;) right chickas?

Bilderna från visningen har jag inte fått ännu för jossans internet funkar inte. Bilderna från gårdagens relaxparty har jag inte heller för dom har jossan på kameran. Så ni får se bilder så fort jag har dom. LOVAR!

Nu blire bara till att dega idag. Har lite ont i huvet känner jag också , usch.
Hörs alla !<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo det ska jag också göra. Men jag vill ha lite info om ringbolaget ¨å så, som jag kan skriva i min broschyr. Så folk som är intresserade kan höra av sig.

2008-04-05 @ 17:31:00
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0