Äntligen fredag - relaxparty!

Halloj!  Idag är jag på bra humör :) Hade biologiprov idag. Gick ganska bra med tanke på att jag inte plugga nånting igår. Svarade iallafall på alla frågor. Sedan började vi spanskan ungefär en timme tidigare än vanligt så vi slutade runt två istället för tre . härligt va ?
haha , aa blev väl en del åsikter från folk i klassen efter våra makeovers. Men det verkar som de flesta tyckte det vart riktigt snyggt. åh, jag fick lixom ingen förändring ( förutom toningen då, som nästan inte äns syns ) . Men fick ialf mer glansigt hår. (;
Jag, Josefine och Jenny tog en sväng ner på stan iallafall efter skolan. Käkade på donken och kika runt lite på stan. Ja gick till Popcorner (salongen vi var modeller för) och lämnade namn och mobilnummer. Dom hade bett mig komma dit dagen efter visningen och göra det så dom kunde ringa när dom skulle ha fler visningen för dom ville ha med mig där igen isf. hehe :)
Sen åkte jag hem tjugo över tre å sitter nu vid datorn.
Ska börja packa ihop lite saker alldeles strax. Ska åka till jennys och tessans pappors jobb. Jag,Jenny,Josefine,Carro och Terese ska nämligen låna deras relaxavdelning och ha värsta myset med bad och god dryck :). Basta och bubbla, underbbbbart!!!  Sedan blir det sleepover hos tess med pizza och singstar. Sjukans roligt ska det bli ;) hehe.

Bilder från visningen kommer så fort jag fått dom av jossan. troligen så blir det imorgon, Lördag.
Ska sätta igång och packa nu ja. Ha en härlig kväll allihopa !! De ska jag ha ! PUSS<3

image21

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo precis , och om vad du har för jobb, du kan ju även nämna dina frisyrmodells jobb :) Det ska handla om jobb för ungdomar i gymnasiet. Hur man extra knäcker osv.
Tror du att jag kan följa med dig upp på ringbolaget och intervjua nån som jobbar där någon gång när du ska jobba ? Ska tipsa om olika extra knäck i Gävle :)

2008-04-04 @ 16:33:21
URL: http://fearofthefuture.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-04 @ 16:49:39
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Lina

jag tänkte mer på chefen eller någon sådan ^^

2008-04-04 @ 18:17:51
URL: http://fearofthefuture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0